vrijdag 25 november 2016

P a r i j s












































In het Bois de Boulogne staat een vrij nieuw museum van Louis Vuitton, ontworpen door Frank Gehry. Inmiddels is deze man 85 en hij ontwierp o.a. ook het Guggenheim in Bilbao, waar ik helemaal ondersteboven van was. Jammer, ik vond het museum lelijk, net zoals de tassen en de schoenen en het logo van dat merk. Op alle afbeeldingen die ik van te voren had gezien, zag ik geen kleur en in het echt was er veel kleur toegepast. En dan ook nog eens kleuren die ik heel lelijk vond. Nou ja, de directe omgeving, het Bois de Boulogne, was prachtig. Ook hier mensen met hun personal trainers en veel jonge hippe moeders bij het theehuis. Alleen komen ze hier niet met de bakfiets. Als toetje liepen we het bos uit en stuitten op een schitterend bewaarde metro-ingang van Gaudy.  

Geen opmerkingen: